söndag 1 augusti 2010

Hel mysig helg!

I lördags så jobbade jag min första dag efter min semester! Det var crusing här i Falköping vilket gjorde att alla våra café kunder var på glatt humör! Jag jobbade med Wian (?) och Adam då och vi hade så förbannat roligt hela dagen! Ännu roligare när min chef Asif kommer dit :D Det är skönt att man har ett jobb som det inte känns jobbigt att gå till!















Asif och Wian :D Adam :D













Vi hade bra utsikt när utanför cafét! Efter en liten stund så sprang jag och hämtade kaffe och bullar å började sälja det till cruisarna... :D Efter jobbet så gick vi till Philip och hade det trevligt! Vi gick ett strög sen för att hälsa på folk och titta på bilarna!
Ikväll så har jag och Micke möblerat om i vårat tv-rum! Det var faktiskt riktigt mysigt! Vi är inte riktigt klara än för det fattas lite grejer men vi tycker att det blev ganska bra! Vad tycker ni som har sett hur det såg ut innan?!
Under dagen så har jag faktiskt varit i kyrkan och hjälp min mamma som jobbar där! Den kyrkan har en tältmötesvecka... så jag och pappa hjälpte till i köket! Det var som en VÄLDIGT intensiv dag på jobbet :P Mycket disk, fylla på saft och plocka fram pastasallad och kyckling!
Nu jobbar jag mån-lörd så det blir en intensiv vecka! Som vanligt! Men på kvällarna så är vi ju lediga om vi inte är och tränar... Så hör gärna av er mina vänner ifall ni vill hitta på ngt!
Nu ska vi kolla på Kalle och chokladfabriken!

3 kommentarer: