onsdag 18 augusti 2010

Konstig dag! :)

Imorse när jag hade jobbat en stund i cafét så kommer mamma in som är pastor... En stund senare så kommer 2 stycken Jehovas vittnen in och lämnar en liten tidning.... Men pricken över i´t var ändå när jag kommer ut ur köket och det står en buddistiskt munk där... Jag ropade på min arbetskamrat Birgitta å sa att hon kunde gå ut och kolla kaffet (genom dörren) bara för att hon skulle få se denna söta människa!

Jag var bara tvungen att ta ett kort på den här snubben! Jag och Birgitta tjatade på varandra vem som skulle fråga... Men jag förlorade :P Hahah... (Jag fick 2 st glasstopping flaskor och en burk strössel av chefen med mig hem! Våran glassmaskin har krånglat så mycket så nu skiter vi i den!)
Min kära man hade lyssnat på radio i morse... Och nu i eftermiddag så hade han skrivit följande på sin status på facebook: "Dagens fråga i P4: Om en av två siamesiska tvillingar begår ett allvarligt brott kan man då fängsla denna och låta den andre följa med utan att ha gjort nåt...svaret var mycket intressant och byggde på riktiga fall..nån som har en ide på hur man gör?svaret kommer ikväll(ps ingen gåta)"
Vad tror ni om detta?! Säg till om ni vill veta svaret ;)
Nu ikväll så har jag varit iväg och tränat spinning! Det var så förbannat jobbigt (som det ska) så att jag t.o.m svettades på armarna! Tokigt va!
Snart ska jag hoppa upp i Mickes knä och dra honom i näsan... Han brukar inte uppskatta detta av någon anledning!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar