fredag 27 augusti 2010

spontan besök!

Hej på er!
Denna dagen började inte så bra... Jag bestämde mig för att sätta ihop hörnsoffan som jag spontanköpte och som jag tyckte var/är så fin... Men det visade sig att inte alls passa in här. :( Så det var vara att skruva isär den och lägga ut den på blocket...
Men så fick jag helt plötsigt ett samtal från mamma då kom hon och min moster +pepsi (hunden) hit! De hjälpte mig att göra iordning i tvrummet igen! TACK för det!

Helt plötsligt så ringde telefonen igen och det var våran "bestmans" syster Malin! Hon skulle byta tåg i falköping! Så det var så roligt att hinna träffa henne också även fast det bara var en pytte liten stund!
Malin, Mamma, moster och Pepsi!
Ps. ¨känner ni någon som behöver en hörnsoffa så ring för tusan ;) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar