söndag 29 augusti 2010

Intensiv lördag!

Min lördag började med att jag och Christin stack iväg och skulle gå på min livs första auktion! Hade jag haft mer pengar nu så hade jag köpt mycket en massa saker. Men det som jag ville bjuda på var långt bak i kön så vi skulle få vänta i flera timmar så vi struntade i det tillslut och åkte till secondhand istället :P
Mamma och pappa kom en stund och hjälpte oss att få upp en hallampa som vi fick av våra förra grannar. Den var mycket bökig att få upp så det var tur att pappa kom! :D Tack för det!
Jag har ju inte hunnit att fira min man ordentligt nu när han har fått ett nytt jobb så jag stack och handlade lite gott käk och "bjöd" honom på! Det blev Tapas!
Det blev faktiskt riktigt gott!
Vi var bjudna hem till Martin på lite fest! Alltid trevligt med lite "nytt" folk! :D Vi var grymt tråkiga för vi gick hem när de andra skulle dra iväg till Skövde...
På väg hem så träffade vi på våran goe Isak som var utklädd till ett paket (han ska ha lådan på sig igentligen). Hans gäng skulle dra till Wrågårdskalaset!
I en tidning på väg hem så fick jag se att mina gamla gymnasieklasskompisar Emma och Rickard hade fått sig en liten pöjk! Vad roligt! Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar