tisdag 10 augusti 2010

Drömmhusen...

Efter jobbet ikväll så åkte jag och min man ut till mamma och pappa i Tunhem... När man är där så blir man alltid lika sugen på att skaffa hus! Tänk om man någon gång skulle kunna bygga ett eget hus! Att få bestämma allt och lite till!!!! Vilken dröm! Själv så är jag helt såld på den amerikanska stilen! Älskar den klassiska veranden på framsidan!
Vad har ni för smak när det gäller hus?! Klassisk svensk röd stuga med vita knutar, tegelhus, radhus?!

Det här huset här under ÄLSKAR jag! Hittade det i en blogg när jag googlade lite! Vad tycker ni? Tyvärr så var det en väldigt liten bild så den blev suddig när jag förstorade den, men ni ser ju själva stilen i alla fall!

Det ljusblåa huset under här skulle jag vilja ha fast i ljusgult/beige....

Det var istort sett bara hus som jag hade i huvudet just nu... :P Hemma hos mamma och pappa så provkörde vi deras "nya" gamla opel Kadett.... Det var skoj! tyvärr så hade jag inte kameran med mig... Men den måste jag visa er någon dag, för den är så himla söt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar