måndag 30 augusti 2010

Bröllopsminnen!!!

Ja den 4e juli 2009 så gjorde jag bland det största som har hänt mig, nämligen att gifta mig... Det är en dag som kommer finnas med ivåra liv föralltid...


Jag var jättelugn hela dagen men när klockorna hade ringt klart och det var dags att gå in i kyrkan...DÅ kändes det som att någon drog ett rep runt min mage!! Som tur var så släppte det lika snabbt igen!



Vigseln ägde rum iBjurums kyrka. Prästen var Bengt-Åke Öhgren! Honom kan jag verkligen rekomnendera...(Förutom min mor då :P )



Min duktiga florist till kusin, Maria hade fixat iordning både i kyrkan och i festtältet så fint med blommor!



Mellan vigseln och festen så passade vi på att ta lite bröllopskort tillsammans och den duktiga fotografen var Niclas Sjölund!





Här är en av mina favoritbilder.. Vi hade så roligt när vi tog denna bilden! Vi är så glada att ni ville ställa upp som tärnor/bestman!



Det var så roligt att komma till festtältet för min tärna Christin hade dekorerat det så fint! Jag hade varit inne itältet kvällen innan men då var det helt odekorerat... jag ville inte se det helt klart!






Pappas kusin Marie-Louise hade gjort bröllopstårtan. Den var helt sagolikt god men chokladmousse i! Vi frös in en bit av den och åt på våran 1års-dag! Det gjorde mina föräldrar och vi tyckte att det var ett trevligt sätt att fira 1års dagen på!


Är det något ni vill se mera av eller någon annan fråga!? Skriv gärna i kommentarfältet i så fall :D

1 kommentar:

  1. Det var en helt fantastisk dag. Jag hade roligt från första stund när vi träffades alla värdar för att planera, ända fram till dess att vi hade plockat iordning dagen efter... ett minne för livet!!

    SvaraRadera