måndag 30 augusti 2010

Måndag och ledig...

Jaha, inget jobb idag heller... SKIT! Men,men det är inget att gräva ner sig för utan man får använda dagen på bästa sätt ändå! Jag vaknade givetvis tidigt av de dumma grävmaskinerna som ska envisas med att låta något enormt klockan 08.00 på morgonen!!
Jag gick upp och började tvätta.... Precis när jag hade kommit upp från tvättstugan så ringer brorsan och frågar om jag ville med till skövde...! typiskt att jag precis har bokat hela dagen i tvättstugan :(
Mamma kom på en kopp kaffe och räddade min förmiddag! :D

Jag tog upp en hallonmuffins ur frysen så hon slapp att få enbart kaffe...Snällt va :P
Tvättkorgen ser inte så attraktiv ut direkt... Men det måste ju ändå göras... Som tur är så kan man ju göra andra saker undertiden!
Som nu t.ex så ska jag slänga på mig träningsskorna och dra till gymmet...
Ska ta tummen UR :P och slänga in klockorna hos ur-makarn undertiden!
Sen blir det dags att återvända hem till tvätten och käka lunch.... Hörs säkert senare sen!

1 kommentar: