söndag 15 augusti 2010

Kräftskiva!

Micke häntade mig på jobbet och så drog vi till affären och handlade kräftor! Det var så gott! Det var längesen! Under tiden så hade vi igång Crossroads på tv.n! :D

De här små rackarna har dött för min skull.. Kräftor förbannat fula djur ändå? Tycker ni inte det?
Jag fick med mig lite gårdagens med mig hem från jobbet... Som jag valde att "lotta ut" via facebook! Tillslut så ville min söta Lina ha dem! Så hon kom hem och pratade en stund!

Jag passade så klart på att heja ordentligt på hennes mage...Eller ja...innehållet i alla fall! :P Det är så häftigt att man kan se hennes bebis sparka! Jag kände så mycket på magen tillslut att Micke skämdes! Hahaha!

1 kommentar:

  1. han behövde väl inte skämmas för din skull, jag tycker bara det är mysigt att få dela med mig av mitt lilla hjärtegull... annars är det ju mest jag som känner det (och J förstås)

    SvaraRadera