lördag 14 augusti 2010

Skara Sommarland!

Ídag så har jag återupplevt ett stort barn/ungdomsminne genom att åka till Skara sommarland... Jag fick 2 gratisbiljetter för en spelning som jag hade i somras! Det var Micke och jag som drog dit och det var faktiskt helmysigt! När jag kom in där så kändes det litet mot vad man tyckte att det var när man var liten... Vi åkte många olika karuseller! Kaffekoppen! :D

Eftersom vi inte hade med oss badkläder så var vi ju tvunga att bli blöta på annat sätt :P Genom att åka Flumride! :D
Det skvätte t.o.m när man stog i kön :P

Vi var ju bara tbunga att åka den "nya" tranan! Och den var förbannat rolig! :D
Det var inte så mycket folk så man kunde åka samma karusell flera gånger :D

Det såg så lockande ut att bada!!!

Ikväll så skulle vi igentligen hat en myskväll/kräftskiva med ett par kompisar... men det blev ändrade planer... Så nu blir det spontanfest hemma hos oss istället! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar