söndag 8 augusti 2010

Helt slut efter en rolig dag!!!

I morse ringde väckarklockan vid 06.00...Då var redan Micke uppe. Jag smög upp och då stog han i köket och gjorde i ordning en liten picknicks påse... Det var bara att slänga på sig kläder och sminka sig lite snabbt och sedan hoppade vi in i bilen...

Bilen tog oss alltså till Göteborg och stena line terminalen. Vi skulle alltå åka till Danmark/fredrikshamn igen! Det är så mysigt att åka färja och bara gå runt lite i taxfreen! Vi stannade bara i F-hahm i 1h innan vi hoppade på färjan hem igen!

På vägen hem så stannade våra vindrutetorkare i bilen helt plötsligt! Mitt i spöregnet innan Alingsås.. Så det tog väldigt lång tid att komma hem för vi var tvungna att stanna flera gånger för att vi inte såg något... Men när vi väl kom hem så hade brorsan varit där och hängt en ullaredspåse på dörren :D Där i så låg det en röd/rosa stickad tröja till mig och ett par jättesnygga militärbyxor till micke! Vilken härlig överaskning!


En helt annan grej som jag måste säga är att jag knappt hinner med allt som jag vill! D.v.s att träffa många av er mina vänner!!! Det är inte det att jag inte vill utan jag har jobbat väldigt mycket och haft intensiva kvällar nu ett tag! Men jag hoppas att det lugnar ner sig!

Klockan är 21.09 och jag är helt slut! Eftersom jag ska jobba imorgon så ska jag hoppa i säng nu!

Godnatt mina godingar!

1 kommentar:

  1. Vi ska också åka färja snart, fast Varberg- Grenå istället.
    Jag saknar dig med, snart måste vi träffas. Men nu ska jag installera en diskmaskin i mitt kök!

    SvaraRadera