söndag 15 augusti 2010

Riktig mysig kväll!

Igår kväll så kom mina gamla klasskompisar Cissi (förlåt Martin) Cecilia menar jag :P och Martin! Det var så förbannat roligt att de kom! Jag har inte träffat dem på gööööör länge! Efter en stund så kom även Mikael förbi! :D
Cecilia och Mikael!

Vi pratade om gamla skolminnen, något som jag inte kan tröttna på! Alla mina gamla klasskompisar betyder otroligt mycket för mig även om jag inte träffar vissa av dem alls. Jag hade det så förbannat roligt under skoltiden! Vissa dagar skulle man vilja uppleva igen...
Knasen och Martin!
Min kära man och Cissi! :D
Vi käkade lite innan vi gick ner och satte oss terrassen! :D Det var så roligt att de kom :D
Jaha, undrar vad man ska göra idag nu då? Det kanske kan bli någon film?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar