måndag 30 augusti 2010

ÄNTLIGEN!!!

Nu har jag äntligen fått iordning på min klocka! Det kostade 60kr men det var det värt! Denna älsklingen köpte jag i NewYork och den har bara väntat på att användas!!
När jag fick syn på klockan på Macy´s så tänkte jag att det blir snyggt till min vigselring! (Med tanke på "stenarna" runt uret...

Jag blev ännu mera kär i den när jag såg vilken snygg låda jag skulle få med mig hem! Bara den är värt priset :P

(Bild: Niclas Sjölund)
Vigselringen syns inte så jättebra men i alla fall! Nu när jag satt och kollade igenom bilderna så tänkte jag ta ett litet bröllopsinlägg, bara för skojs skull senare ikväll!
Är det några av er mina vänner som skriver bloggar?! Kan ni inte vara snälla och skriva adresserna till mig i "kommentarer" i så fall!

Nu ska jag ta och ringa till min favvo Lollo! Bäst för henne att hon svarar!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar