fredag 6 augusti 2010

Jobbar vecka!

Ja kära vänner!

Jag har börjat jobba igen på Kaffekoppen... Jobba, promenera, äta och sova är vad jag har gjort denna veckan! Men som tur är så har jag promenerat med Julia, så jag har varit lite social, förutom med min man, ialla fall :D






Måste berätta en rolig sak!
På jobbet så kom det in en kille som jag tyckte att jag "kände" men det gjorde jag ju inte.. Han var ju KÄNDIS! (:P I alla fall bland fjortisar och mig)
Det var en storbloggare ifrån Stockholm som knallade in på cafét! Och han skrev om den lilla vistelsen och om hans "nyttiga" sallad som han åt.. Den har jag gjort!!! Coolt va... Konstigt nog så står det ingenting om hans budapestbakelse som han köpte efteråt :P haha....





Det måste ju ni bara gå in och kolla på! :D www.dennism.se LOVAR ni det?! :)
hahaha, idag när jag kom hem så var mina svärföräldrar på besök! :) trevligt!
Har ni det bra gott folk?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar