torsdag 26 augusti 2010

Tungt farväl...

hej på er!
Det krånglar lite med bilderna idag i bloggen så jag fick inte med de jag ville...
Idag så har jag och micke varit i Örebro på begravning. Vi har tagit farväl av Mickes mormor. Det var tungt för hon var en riktig vän till mig. Jag kommer att sakna Inga-stina någon enormt!! Efteråt åt släkten lunch tillsammans innan det var dags att åka tillbaka till Falköping igen!


I bilen på vägen hem så hjälpte jag Micke att komma på provfrågor till hans elever på gymnasiet. Det var jätteroligt! Vi hade även en diskution om valet... Det är inte lätt att vara gift med en samhällslärare... Hahaha... nä då!
I närke så var det fint väder men så fort vi närmade oss fkp så var det mörkt på himlen! Och det blev ösregn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar