tisdag 17 augusti 2010

Helmysig dag så här långt...

Imorse på jobbet/fiket så hade jag en halvtimme över innan vi öppnade... Då tog jag en stor kopp te och tog med min bok och satte mig i ett hörn på fiket och läste... Utanför fönstret så såg jag människor som gick till jobbet! Åh det var så mysigt!! Lite mörkt med tända ljus!!! Det måste jag göra om!

Rabarber/grädd te drack jag och det är mitt favorit te bland de sorterna som vi har där! TIPS :P
Birgitta började vid 10.30 samt min bror kom och hälsade på!

brorsan ville inte vara med på kort så jag passade på att ta kort på hans minst sagt speciella skor :P

När man inte har något bättre för sig så kan man ju alltid måla på sockerbitar!
Nu så kommer snart min älskade man hem! Äntligen... Han har varit borta på kurs nu i ett helt dygn! Ajaj, ikväll blir det nog mest mys och träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar