måndag 23 augusti 2010

Ikea vistelse!

Godmorgon på er!
När jag vaknade imorse så drog jag på mig mina träningskläder och stack till gymmet! Det blev löpning på bandet idag!
Igår så ringde Christin och Isak och frågade om vi ville följa med till Ikea! Och det säger man ju inte nej till?! Eller ja, ibörjan tänkte Micke vara hemma och "plugga" men så tråkig kan man ju inte vara så han följde med ialla fall sen tillslut!



Isak och Christin skulle slå på stort och köpa en massa bokhyllor så de hade fixat en kärra för att få med allt hem... Jag älskar denna "rump"bilden!

När man har köpt en hel del så får man räkna med att sitta trångt på vägen hem! :D

Kassa kärringen hade tagit för mkt betalt så det var bara att gå in och få pengar tillbaka! Tänkte visa vad vi köpte senare! Det var inte så mkt men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar