tisdag 17 augusti 2010

Stolt!

Efter jobbet igår så åkte jag gem till mamma och pappa för att åka till min "mormor"... Hon är inte min i riktiga mormor men "som" min mormor! Vi hade en riktig mysig stund i Lundsbrunn!

Hon hade en klocka som man skulle ringa om man ville ha en påtår! Sådana borde vi ha på cafét! Hahaha, är inte det det roligaste som ni har sett?!

På morgon så var Isabella Löwengrip (allas våra bloggmormor) med på Rapport...Hon pratade om sin bok som hon hade skrivit om mobbning och självskänsla... Det var faktiskt jätte intressant! Så jag bestämde mig för att jag ville läsa boken!Nu vill jag berätta varför jag är stolt! ;D När jag jobbade så ringde Cissi och frågade om jag ville gå ut å gå/springa med henne ikväll! Å jag sa gärna det! Saken var ju bara att jag inte visste när jag kom hem ifrån Lundsbrunn.... 21.30!!! Hämtar hon mig och vi drar upp och intervall går/springer 5km! Var inte det duktigt?! :D

Nu ska orka ställa mig upp och gå till köket och hämta lite frukost! Klockan är kvart över sex och det enda jag känner för är att lägga mig igen och strunta i att jobba... Fast jag vet att det går bra när man väl koommer dit! I eftermiddag/kväll så kommer Micke hem ifrån varberg!!!!!!!!!!
Ha nu en fin dag allihopa! Storkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar