lördag 31 juli 2010

Härlig kväll!

Igår under dagen så var jag fruktanssvärt rastlös... Det är svårt att varva ner när det har varit "120" hela semestern.... Men som tur var så ringde Dano och det var dags för en "grabbkväll" :D

Jag ialla fall vara med på en grabbkväll! Coolt va! :P Micke hade gjort iordning oxfile,potatisgratäng, rödvinssås och sallad!! Behöver jag ens säga att det var gott!! Dano kom hit och åt med oss! :D Efter en stund så kom även Philip hit :)
Till efterrätt så blev det Toblerone... Självklart vann jag jag första priset på lisseberg! Wiie!

Sen blev vi sittande i soffan! :D

Vi började ha en gisnings lek om olika serie intron via youtube... Det var nostalgi i stor bredd! Jag letade fram bla. Joel bitar, skilda värdar, en fyra för tre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar