torsdag 29 juli 2010

Jag har gått inunder stjärnor...

Jaha, nu är jag nykär igen...Denna gången i låten "jag har gått inunder stjärnor" med Frida Örhn och Bo Sundström... Lyssna gärna på den och njuuuut! Våra kompisar hade den på sitt bröllop...!

Iförrgår så fick vi ett ryck och åkte till Lisseberg! Vi var inte där förrän klockan 15.00 :P men så kan det gå! Vi ringde upp Lollo och Markus och de kom glatt dit och vi åt och spelade lite ihop! Den enda som vann av oss var jag! Stjärnvinst på Toblerone hjulet! Wiiiee! Jag tog en massa bilder men nu så hittar jag inte sladden till kameran...typiskt!!

Vid 20-tiden så var vi tvunga att vara tillbaka vid bilen. Eftersom vi fortfarande har semester så kändes det tråkigt att åka hem... så vi tog in på hotell och åkte sedan till Fredrikshamn under en heldag! Det var jätte mysigt!

Tänkte passa på att visa resten av kläderna så får ni några bilder att se på ialla fall :P
Bara 2 par skor! Duktigt va!

En väska (obligatoriska köpet) och en liten mini plånbok!

Få inte panik nu men jag har köpt ett kostym sätt! Häftigt va! :P

En stor stickad myströja!

En blommig klänning, en tunn tunika och en blommig "byxdräkt"

En liten sjömansklänning!


Nu får ni ha en trevlig dag mina vänner! Nu ska jag kolla på film med min kära man! "Ninjakoll, -Livet efter skolan".. alltså en undervisningsfilm... Han börjar ju som gymnasielärare igen nu efter sommaren! YEAH!

1 kommentar:

  1. Verkar som att ni haft underbara dagar runt om i vår värld! Bara så du vet så är det en stor bild i vänsterkanten som är så stor att man inte ser all text/bilder.Längtar efter dig..

    SvaraRadera