måndag 1 februari 2010

Shopping trippen!

När vi åkte hem ifrån Örebro så stannade vi ju på Mariebergs köpcenter... Där gick jag och Micke runt och kollade i affärerna tillsammans en bra stund! Detta blev resultatet!



Brödbox Möbelsmycke Plånbok

Idag så har det varit en intensiv dag för mig. Jag vaknade kvart i åtta och spännde mig väl för ifall jag skulle bli inringd. Jag kunde ialla fall inte somna om så jag hoppade upp och käkade min älskade frukost! Jag passade på att tvätta medans jag skulle vara hemma och greja.

´Jag skjutsade Micke till jobbet och fortsatte mot optimera och köpte vit färg till fondväggen och penslar och en nu roller. Jag fortsatte mot 2 olika second hand och fann en massa fynd! Jag tänkte visa upp lite i taget när jag har hunnit få iordning på sakerna!



Litet ekbord 75 kr


Guldspegel 200 kr
Fotölj 200 kr

Japp imorgon så ska jag och Lina till Skövde en sväng! Vi kommer att hoppa in på minst 2 olika second hands! :) Godnatt// Josefine






"














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar