tisdag 16 februari 2010

Längtar till sommarn!

Nu en stund så har jag kikat runt på olika hemsidor och kollat på vår/sommarkläder och nu är jag helt såld! Om allt går enligt mina planer med vikten och få blonderat hår så ska jag försöka hålla mig till denna stilen i sommar! De sidorna som jag har kollar på är www.dinsko.se och www.abercrombie.com


Jag älskar verkligen dessa linnen! Eftersom det är byglar i dem så slipper man ju att ha BH!



Om det är en kylig kväll så är ju dessa snygga jeans och stövlar perfekt!

Är det bara jag som verkligen LÄNGTAR till sommarn?! Det hjälper ju inte direkt att vi har bokat in världens roligaste grej till midsommar!! Vi och ett kompisgäng ska åka ner till Böda sand på Öland och fira där nere! Då passar väl dessa kläder perfekt?! :D Wiiie
GE OSS SOMMAR NU!!!
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar