söndag 21 februari 2010

Mysiga helg!

I fredags så skulle Micke L och Ellinor komma hit och sova över! 18.50 var det meningen att de skulle komma, men jag tror att de kom runt 21.00 p.g.a tågförsening nu i ovädret... Våra grannar Magnus och Marika väntade oxå på besök ifrån samma tåg så vi passade på att umgås lite medans vi väntade! (Givetvis så glömde jag att ta kort) När de väl kom så fick de lite tacos i sig!

Mycket snö!

lördagen när alla hade kommit upp så skulle vi åka iväg på en liten utflykt! Nämligen till Second hand och till Coop Extra! Problemet var bara när vi kom i bilen att vi kom inte så långt! Vi fastnade ute vid infarten till våran parkering med saaben. Givetvis inga sura miner utan tvärsom! Det slutade med att "hela" huset hade något att titta på! Tillslut så kom våran kära "nya" granne Fredrik ut och hjälpte till! :) Vi kom iväg tillslut och tyvärr så blev det inget fynd denna gången utan vi åkte till Coop och köpte saker till Mickes kycklinggryta som vi hade till lunch! Vi hann med lite TP innan Micke och Ellinor skulle ta tåget hem! Vilka tror ni vann? Killarna eller tjejerna?! :P

Kl 18.30 så var vi bjudna ner till grannarna M&M på bröllopsplanerings middag/kväll! Otroligt mysigt! Vi fick en jättegod oxgryta och världens godaste efterrätt som jag har glömt namnet på! Om jag ska försöka förklara så var det något "pannakotta" liknande som översta lagret var bränt med en brännare. Och på detta underbara var det någon blåbärs/lakriskräm!
Helt ljuvligt! Kvällen fortsatte med mysig pratstund där man fick mycket bröllopsminnen i tankarna för att sprida till deras bröllop!


Idag nu då! Jag och Micke har varit på Natilus och tränat! Det var jätteskönt att röra lite på sig! Det behövdes efter helgen!


I morgon så firar vi 4 år tillsammans! Så då kommer det antagligen bli mys med sushi! Hoppas att ni har haft en bra helg! Annars så önskar jag er en trevlig vecka framöver!

1 kommentar:

  1. 4 år!!!!!!!!!!! det känns inte som att det är fyra år sedan jag fick höra talas om mannen med de bruna ögonen... GRATTIS lite i förskott, passa på å mys lite extra. Vi firar 2 år och 7 månader om en vecka!! Puss

    SvaraRadera