tisdag 2 februari 2010

Loppisfynden!

Tänkte visa fler loppisfynd från igår. (Innan det kommer mera från idag)




1.Örtkorg (som jag har målat helvit idag) 10 kr
2.Söta tavlor till badrummet 20 kr/st
3.Gardintyg 30kr paret
4.Silverramar 15kr st

Idag så har jag och Lina (linaslina.blogspot.com) varit i Skövde som sagt! Vi åkte till secondhand Gengåvan innan jag skulle på återbesök hos en doktor.... I väntrummet hade vi det jätte mysigt och satt och kollade i inredningsböcker. Där hade jag kunnat sitta länge tror jag :P

Micke slutade vid 17 tiden och vi åt kvällsmat och bytte om till träningskläderna! Innan träningen så han vi med att gå in på Pingstkyrkans second hand en snabbis.. Jag tror att jag har blivit loppis beroende! :P

Nu är jag helt slut efter att ha målat på skåpet en stund. Ska kolla klart lite på mina daliga hemsidor på nätet innan det är dags för att hoppa i säng!

1 kommentar:

  1. Men hej!
    Vad kul att se att jag finns som vän på din blogg :) Här kommer jag kika in!
    Ha en fin dag!
    /ilma.

    SvaraRadera