tisdag 9 februari 2010

Besatt!?

Godmorgon!


Tänkte berätta lite om min gårdag... Jag vaknade upp och hade ont i halsen... Jag kände att jag inte var riktigt hundra. Så det visade sig att jag även hade småfeber och givetvis som grädde på moset...förskylld. Det gjorde att det blev en heldag i soffan...
Jag hann att titta på några filmer under dagen. Den första blev "Dick". Den handlade om två 70tals flickor som var kär i presedenten... En ganska pinsam film och jag får säga det själv..
Det andra blev "just my luck"... Den krånglade efter halva och det kanske var lika bra det för den var ganska överdriven...
Jaha, vad gör jag då tror ni! Haha, jag börjar kolla på youtube om jag kan hitta någon film. Det visade sig att jag hamnade framför en gammal barnfilm med Lindsay lohan... "get a clue"... Tur att jag var sjuk, så jag hade något att skylla på! haha
Även fast jag var osocial när Micke kom hem vid 19.00? efter hans APT så var det skönt att han kom hem!
Idag då? Jag ställde klockan på 8 och tog mig en dusch! Ingen feber idag! Jippi! Så jag ska iväg på ett möte idag på arbetsförmedlingen! Sen ska jag försöka att hitta någon alla hjärtansdags present till Micke!!?! Kanske skriver ngt mer senare ikväll! //Josefine

1 kommentar:

  1. tråkigt att va sjuk... lycka till på arbetsförmedlingen... själv skriver jag inlämningsuppgift hela dagen...

    SvaraRadera