söndag 28 februari 2010

Trevlig helg!

Godmorgon på er! :D

Tänkte berätta lite vad jag har gjort än så länge denna helg!


I fredags så hade jag det riktigt mysigt på jobbet 07.40-13.20 för då jobbade även min vän Lina. Man blir så glad när man möter henne i skolan! Även om jag tycker om ALLA mina jobbarkompisar där... När jag slutade så åkte jag och Micke direkt till Natilus för att bli av med några kcalorier! Jag märkte att jag var gansla trött efter jobbet så det blev bara lite uppvärmning och styrketräning denna gång...

Jag skjutsade iväg Micke till hans afterwork och sedan åkte jag hem och började med middagen! Vid 17.30 så kom Johanna och det var dags för våran mys/festkväll! Denna helgen ville jag inte fuska med min diet så hon festade på vin och jag på loka! Det gick lika bra det! :D Middags maten blev: "Vegetariskt pitabröd"... Efter middagen så blev jag intervjuad om personligassistans till något av hennes skolprojekt! Det var roligt!





Senare på kvällen så var det dags för att göra iordning oss och sitta och tjöta skit! Vi passade även på att tona Johannas hår! Riktigt mysigt faktiskt!




Micke kom hem och vi tänkte gå ner till en bar vi tre och sitta och tjöta med hela stället var fullt av 16åringar så efter en loka så vände vi på klacken och gick hem igen!


Lördagförmiddag/lunch bestod av att hjälpa våra kära vänner Lina och Johan att flytta! Av någon andledning så gillar de utsikt så det blev från 3e till 3e våning! Men vi var många som hjälptes åt så det gick väldigt smidigt!


14.00 så mötte jag upp Sofia och Marie och det var dags för 75min afrodans! Så förbannat roligt!När jag kom hem till Micke sen så gjorde vi ordning sushi och satt framför OS och Melodiefestivalen hela kvällen! Roligt att det är så många som är ifrån skaraborg med där, tycker jag!


2 kommentarer:

  1. Hehe kul hade vi och tack för att du inte la upp de "röda" bilderna :D Tack för en jätte rolig kväll!! Längtar till Ullabella turen... Bara tre veckor kvar ;)kram

    SvaraRadera
  2. hahaha... varsågod :P hahha!! Jag skippade även bilden vid strykningen! Jag såg nämligen ut som en blåst hamster! Jag längtar gärnet oxå! Ska bli sviiin roligt! Puss på dig Johanna

    SvaraRadera