måndag 22 februari 2010

4 år!

När jag vaknade imorse så mådde jag inte riktigt bra!? Det kändes som att jag hade feber fast jag inte hade det?! Lite yr å så?! Jag åkte i alla fall och tränade så jag gick på bandet ett tag!


Jag började jobba kl 13.00 på en förskola i Gudhem å slutade kl 16.00. Skönt att det var en sådan kort dag idag när jag mådde lite knepigt!



Idag så har jag och Micke varit tillsammans i 4 år redan! Tänk vad fort det har gått! Vi firade med att äta sushi som vi gjorde igår kväll!



Imorgon så ska jag jobba som vikarie i skolan! Är skitnervös inför det för jag har aldrig gjort det förut och dessutom så har jag bara fått en ganska "snabb" genomgång av de som ska göras!
Så håll tummarna för mig imorgon att både jag och eleverna överlever dagen!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. sötnos, du ska se att det går jättebra idag. Jag fick också erbjudande om att jobba i Gudhem idag, så vi hade kanske träffats där om inte jag varit krasslig.
    Puss

    SvaraRadera