onsdag 17 februari 2010

Mysig dag ute i det vita!

Idag så har jag och Lina haft en härlig dag ute i det vita! Lina var hundvakt åt sin svärmor och jag var Lina vakt åt hennes Johan! Hihi! :D

Vi tog oss en långpromenad på 1h och 40 min (totalt) och gick till "mitt" torp och hälsade på! ;)

När jag kom hem så slängde jag i mig lite mellanmål innan Christin kom hit och myste lite! Alltid lika roligt med spontanbesök! Jag lånade henne som sångare lite, när jag skulle öva en låt till ett bröllop som ska äga rum i sommar! Bra när man får redo på låtar så här tidigt! När hon hade gått så ropade magen på mat! Så ikväll så blev det amerikanska pannkakor,apelsin och lite socker! MMMM!

Nu ikväll så blir det nog att sitta framför tv:n och titta på Anja när hon åker! Vi får hålla alla tummarna som vi har! Eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar