söndag 7 februari 2010

Mysig hälsokväll!

Gårdagen var faktiskt otrolig mysigt!

Jag, Christin, Annelie och Sofia knackade på hos Marika för att ha en hälsokväll med frukt, ansiktmask och mys. Samtidigt här hemma hos Micke så hade han en grabbkväll med allt annat än vad vi hade ;) Tyvärr så glömde jag kameran! Fattar inte hur jag kan vara så klantig, men så kan det vara. Vi började i alla fall med att dela upp arbetsuppgifter!
Jag erbjöd mig att göra fruktsalladen! Den blev förbannat god om jag får säga det själv! Här kommer ingrediensera!

De andra gjorde hackade upp grönsaker till att äta till dip samt skivade Marika upp gurka till ansiktet!

Till vårat "snacks" gurk och morotstavar, så gjorde vi dessa tre dipar!
  • Mixad tomat, örtblandning, tomatpuré, salt och peppar.


  • Creme fraiche och örtblandning

  • Guacamole

3 av oss gjorde en ansiktsmask av jäst och yoghurt medans de andra 2 hade avokado och houng i deras. Alla var i alla fall väldigt nöjda! Vi blev som babyrumpor i huden i ansiktet!
När vi kände oss färdiga så gick jag upp till grabbkvällen! Det var lika mysigt det :)
Nu ska vi åka och handla!

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar