lördag 6 februari 2010

Före/efterbilder!

Godmorgon mina underbara medmänniskor!

Idag är det lördag och solen sticker fram genom molnen, helt underbart!

Eftersom jag håller på att göra om här hemma så tänkte jag visa lite bilder på hur det har blivit. Som sagt så blir ett ett få tal bilder då och då eftersom vi har beslutat om att inte stressa fram det här hemma. ( Vi får se hur länge jag klarar att hålla fingrarna i styr,men det är en annan femma)


Före: Omålat furuskåp Köpte möbelsmycke Efter: Oljat i mellanbrun,
bytt knoppar, hängt på smycket.
Som ni ser så håller utsidan på att torkar på skåpet så jag har inte hunnit att bort plasten än...



Kryddlådan innan Kryddlådan efter!


Köpte ramar 30 kr/ st Satt i kort ifrån bröllopet


Japp, det var det som jag kunde visa än så länge! Kanske blir det mer ikväll, kanske inte!


kl 19.00 ska jag och mina brudar ha tjejkväll nere hos min kära granne Marika! Hennes Magnus ska gå upp och ha grabbkväll hemma hos oss/Micke. Så klockan tolv ska jag och Marika dra iväg till secondhand och till ica? för att handla grejer inför ikväll. Vi ska göra egna ansiktsmasker och till det behövs det frukt och grönt. Vi ska även göra lite fruktsallad och köpa lite grönsaker och knapra på till någon bra film! Det låter väl mysigt!?! :)


Vi får se om vi orkar att hälsa på grabbarna! Ha en trevlig helg! Så höres vi! KRAM så länge!


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar