tisdag 23 februari 2010

Vad kommer mer att hända?!

Oj hörrni, vilken dag det har varit idag... Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig :(

07.00-12.00 så jobbade jag i en skola... Allt gick bra tills det var dags för idrotten, då spårade allting ur rejält! Så jobbigt att jag ville ifrån skolan en stund på lunchrasten, så jag skulle åka hem till mamma och pappa å äta amerikanska pannkakor!
Men när jag kom hem så hade jag glömt att ta med nyckeln och de hade ingen extra nyckel uthängd heller... Så det var bara att vända på klacken och åka igen! Jag hoppade in på Ica och köpte risifrutti, banan och apelsin å åt det som lunch. Som tur var så var min kompis Johanna hemma och pluggade så jag hoppade in hos henne och käkade min "otroligt matiga" lunch...
När jag väl kom tillbaka till jobbet så skulle jag vara på fritids 13.00-15.00! Det gick bra i alla fall! Vi hade "Os" i Grodhopp på olika sätt! Just idag så var det längdhopp! Barnen hade alltså vikt grodor av papper! Jag skötte prottekollet! Och det gick faktiskt bra!
På kvällen så mötte jag upp söta kompis Sofia på Natilus! Det var ju dags för ZUMBA! Har ni inte testat detta någon gång, så gör det! Bra träning och fruktansvärt roligt! Dessutom så är alla åldrar med och deltar!
Jag hoppade in på Second hand på vägen hem. Kan försöka visa mina "fynd" imorgon! Det blev en liten påse :D Allt var på topp igen tills jag kom ut till bilen. Jag hade parkerat min bil snett p.g.a att de andra bilarna hade parkerat så... Men den bilen till vänster hade inte parkerat som vi... Den hade parkerat rakt... Så rakt så att jag inte kom ut för den hade parkerat knappt 5 cm ifrån min vänstra bakdel... HELT OTROLIGT att den kom in där utan att "krocka"!!! IDIOT! När jag var på väg in i butiken igen för att söka upp ägaren så kom två bekanta till mig ut! Jag berättade vad som hade hänt och då sa Maria att! -De fixar väl vi!! (Älskar denna positiva människa!) Tillsammans med hennes pappa Torsten så kör hon fram å tillbaka ett X antal gånger för att komma ut ifrån parkeringen! Och hon FIXAR det, i slowmotion med hjälp av Torsten beskrivningar! Så årets första ros ifrån mig går till M & T!
Nu ska jag umgås med min MAN! Godkväll på er! Jag är mest glad över att denna dagen snart är slut! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar