måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag...

Jag måste nog vara världens tråkigaste fru som är sjuk på alla hjärtans dag! Men det var bara att göra det bästa av det ändå! I fredags så gav ju jag min alla hjärtansdag/4års present till Micke. Som var en linneskjorta! När Micke vaknade på alla hjärtans dag så smög han upp till mig som satt i soffan och sa "ikväll har jag tänkt att laga en god middag till dig"! Men jag ville också göra något gulligt så när Micke tog en tupplur efter lunch så gjorde jag iordning "mellis" på sängen!



Till middag så fick jag råstekt potatis, sallad och torskfilé i ugn med en keso röra på filén med bacon,äpple,räkor,champinjoner och casewnötter i. Jätte gott!



Nu, denna måndag morgon så har jag laddat upp med mina dagliga små askar ;) Hoppas att jag slipper dessa snart!

5 kommentarer:

  1. Är du sjuk igen gumman? Stackare. Nu får du se till att bli frisk snart och så får vi ta en dejt en dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Såg att din man var Sverigedemokrat. Stämmer det eller är det på skämt?

    SvaraRadera
  3. krya på dej!!
    Superfina muffinsskålar! Har sett dem förut men kommer inte på vart.. vart har du hittat dem?
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej!
    J:Det måste vara ngt skämt för han är ju moderat?!

    E:Tack!Jag har fått dem av min fd. arbetsledare i julklapp!Men kolla i "miljöboden" eller på "önska"! De har de som prydnad i cafét i vårat hus...Du kanske har sett dem där?!

    SvaraRadera
  5. oh tack :)
    Har dock inte varit inne på cafét än.. men de kommer en dag;)

    Ska kika, de e oerhört fina!

    SvaraRadera