söndag 28 februari 2010

Min söndag!

Imorse så skulle ju pappa hämta mig vid 9.20 men han kom aldrig?! Det visade sig att brorsan hade glömt av att glömt av att säga till honom att jag skulle med... Lätt hänt... Så jag fick hoppa in i bilen och skynda mig till Edsvära där de skulle informera!

Dagens outfit...

Här har vi min kompis Frida till höger!

De går en folkhögskola i Göteborg där de hjälper drogade ungdomar i samhället! Det var ett härligt gäng! Härligt med sådana människor som vill hjälpa andra!

Nu i eftermiddag så har jag målat skåpsdörrar som ska sitta i det "nya" skåpet i badrummet. Ska bli skönt att dölja allt bröte man samlar på sig! Dörrarna var i ek innan...



Jag och min käre man åt upp Sushi som var över från gårdagen! Allvarligt talat, det måste vara en av världens godaste måltid!? Har ni aldrig testat, så gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar