måndag 1 mars 2010

Konstig dag!!!

När det väl händer något knepigt så glömmer man alltid kameran hemma! Visst är det så?! Eller är det bara jag?! Dagen började jag med att jobba på en förskola på småbarnsavdelningen... Inte så knepigt..

Men sen så skulle jag åka hem till mamma men hon sa att hon kunde hämta mig på jobbet för hon hade "bättre" bil att komma upp för en oplogad framfartsväg... Grejen är bara att några minuter innan hon skulle hämta så ringer hon och säger att hon har kört/kanat av vägen och att grannen var på väg för att plocka upp henne... Så jag fick åka dit ialla fall! Å jag kom upp utan problem ;)

Väl hemma där så åt jag lite mellanmål tillsammans med mamma och innan det så hjälpte jag att skriva in henne på viktklubb.se!! Hoppas att hon kommer att sköta sig!

Andra konstiga grejen då... På väg hem till mig så skulle jag åka och kolla hos en verkstad vad det är för fel på mina vindrutetorkare på bilen... Men de skickade mig till en annan för de hittade inget fel? Det är inte varje dag som en "firma" skickar vidare till en konkerent!?! Haha!

Nu ikväll så har jag ätit en god kvällsmat
och tränat spinning!!!
Potatiskroketter,fiskpinnar,ärtblandning,keso,riven morot och ananas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar