onsdag 3 mars 2010

Svängig kväll!

Oj, dagen började med ett härligt bad med jobbet i varmvattenbassängen! Det var en underbar start på dagen! Dessutom så har det varit fint väder hela dagen!!!
Igår så vann jag på triss!!! Tyvärr så fattades det en massa nollor?! Men,men så kan det gå! Jag firade med att göra ungspannkaka till mig och Micke!

Nu ikväll så har jag och min älskade Lina och Annelie (Annelie ej med på bilden) varit på afrodans! Det är roligt men det är en konstig dans! Tyvärr så hände det något med ryggen under dansen?! Hoppas att det kommer att gå bra på jobbet imorgon :S

Jag är nog sämst på att ta kort för båda två blev suddiga! :(

Vatten är en populär dryck bland oss dansare ;)

Nu ikväll så ska jag mysa med min man! Jag måste dessutom lägga mig tidigt för jag är helt slut! Hoppas att det är bra med er mina vänner!

Godkväll!

1 kommentar:

  1. Tack för den kära du. Jag ser ju ut som ett stort miffo, inte precis så jag vill bli ihågkommen av eftervärlden....

    SvaraRadera