söndag 7 mars 2010

Grattis Isak,Julia och Emil!!!!

Oj detta har varit en intensiv helg! Men mycket rolig!

Fredag: Jag slutade jobbet vid 14.20 och gick en liten extra sväng förbi "Bohaget" (second hand) på väg "hem"... Jag kom aldrig hem för Micke hämtade upp mig och vi skulle åka och handla innan min söta Stina kom. Stina kom vid 16.15 och vi bytte lite skvaller om vad som hade hänt i våra liv innan det var dags att göra klart sushin! Den blev kanon god!

På lördags morgonen så vaknade jag 05.50 och kunde inte somna om...Så jag gick upp och satte mig vid datorn. Vid 7-tiden så bestämde jag mig för ge Stina frukost på sängen! Så blev det och som tur var så var det uppskattat! Vi klädde sedan på oss varmt och gick en långpromenad!

Vi hann med att åka till Pingstkyrkans Second hand innan vi var bjudna hem till mamma och pappa på lördagslunch! Där serverades ungspannkaka och det är alltid lika gott! Tyvärr så var jag skit trött så jag var knappast så trevlig att ha med att göra där! Men så är det ibland! Mamma fick lite massage av den blivande sjukgymnasten och Hilma låg brevid och väntade på sin tur! :P
Vid 16-tiden så åkte Stina hem för att gå på kalas och vi skulle oxå ladda för Isaks kalas som skulle börja kl 18.00... Vi passade på att sova i en timme på eftermiddag för att orka vara uppe! Grattis åter igen Isak som fyllde 25 år!!
Där bjöds det på mycket gott! Smörgåstårta och kex, gott dricka till, tårta, muffins och godis!
Självklart så var melodiefestivalen på! Men mina 2 favoriter (Pauline och Neo) försvann ganska fort och då var det roliga borta!
Vi startade våran egna musiktävling istället! Där någon satte igång och låt å vi andra skulle gissa vilken artist det var! Det gick ganska bra för min del :P

Efter ett tag så blev de flesta trötta ;) och vi tackade för en otroligt trevlig fest och GOD mat och vi gick hem!
Idag är det dags för våra vänner Emil och Julia att fylla år istället! GRATTIS!!!!
(lånade bilder)

1 kommentar: