söndag 28 mars 2010

En hektiskt vecka!

Denna veckan har varit enormt hektiskt... 4 av 6 dagar så har jag jobbat dubbel d.v.s 12h/dag! Vilket har gjort att jag har helt och hållet lagt bloggen åt sidan under veckan för jag har varit så trött när jag kommer hem!

Jag har börjat att jobba på ett café som heter "kaffekoppen" och eftersom inte allt hår inte ska ramla fram i ansiktet så har jag satt upp det! Eftersom jag har tunt hår så har jag våfflat till det lite så att jag får lite volym! Hade det extra våfflat på våffeldagen :D

I fredags så var det den enda dagen som jag hade en ledig eftermiddag! När jag hade slutat jobbet vid 13.20 så mötte jag upp mamma och vi hälsade på en gemensam kompis! Jag stack lite tidigare därifrån för att åka till Skövde och möta upp denna härliga tjejen!
Hon heter Sofia och vi började prata via viktklubben! Å då sa vi det att, va tusan det vore roligt att träffas! En hel mysig tjej! Vi fikade och gick lite på stan!
Micke hade sina arbetskompisar hemma på fredagskvällen så då ville han vara själv :P Så jag passade på att umgås med min underbara Lina! Vi hade myskväll och fixade oss lite!
På lördagskvällen så var vi bjudna hem till våra söta grannar! En helmysig kväll! Dock DÅLIG musik! :P
Hoppas att det blir en lite lugnare vecka och att jag håller mig frisk...Har mått lite konstigt idag?! På fredag fyller Micke år och då har jag en överaskning för honom!

1 kommentar:

  1. Tack för i fredags. Jättemysigt! Det får vi göra om nån dag=) Kram kram

    SvaraRadera