söndag 21 mars 2010

STOLT!

Oj detta har varit en intressant vecka! I torsdags så kom Micke hem och ville bjuda ut mig på middag! Vi hamnade på gondolino och där åt jag världens godaste sallad!

Det blev fredag och jag slutade jobbet vid 13.20! När Micke kom hem så ville han dra och käka hamburgare på Olearys i Skövde. Jag tog en sallad som tyvärr inte var en höjdare!


Som tur var så jobbar ju Peter och Philip som bartendrar där så det var roligt ialla fall! Eftersom jag skulle köra så köpte jag denna drinken som var jättegod. Normala folk kommer ju ihåg vad den hette, men inte jag :P Vi träffade min kära kusin Samuel som jag hann "gratta" lite till hans "nyfödda" dotter!

Efteråt så mötte vi upp Emil och Therese nere på Terassen! Efter ett tag så gick vi hem till dem och vi gick därifrån vid 04.50! Snacka om att de är ett helmysigt par!


(lånad bild)

Lördagen blev ganska lugn. Jag passade på att gå ut och gå med Lina och gå till Secondhand. Där hittade jag möbler till cafét så brorsan mötte upp och hämtade dem! Vi gick en sväng till kaffekoppen innan vi gick hemåt!

Idag så har jag varit i skövde och shoppat! Helt själver! Inköpen kommer här! (Lånade bilder)




Imorgon så jobbar jag min 1a dag på "kaffekoppen" uppe i falköpings centrum! Jag jobbar mellan 8-19 så jag hoppas att ni kan komma upp och ta en kopp alltid någon gång under dagen?! Jag måste säga att jag är STOLT över att få jobba där! Ägaren och nära och kära har gjort ett jättejobb med lokalen och nu är det jättemysigt där! Hoppas att jag inte gör bort mig FÖR mkt!

1 kommentar:

  1. Hej tjejen! Tänkte att jag testar att skriva på riktiga bloggen=) Har fått lite förhinder på fredag=( Du har inte möjlighet att ta det lite tidigare, typ tre?? Så himla dumt detta!!Hoppas allt e bra med dig. Kram- fiali

    SvaraRadera