tisdag 9 mars 2010

UNDERBARA DAG!!!

Ojoj, vilken underbar ledig dag jag har haft! Dagen började jag att träna tillsammans med Micke och på vägen hem så hoppade jag av hos min söta Lina! Hon har världens konstigaste "grannamn" i sin trappuppgång!

"Ajax Salladsdressing"
Vi tog oss en undebar promenad i solen med en liten omväg hem till mig! Där bjöd jag på lunch! Idag blev det åter igen en smörgås fast med potatissallad på!
Jag skjutsade hem Lina när jag skulle åka till Coop! På vägen hem så hoppade jag in på Kupan och på Bohaget!
Givetvis så glömde jag av att använda kameran resten av dagen... Min vän Linda ringde och vi gick på stan och kollade i nästan alla klädaffärer och hamnade tillslut på Nya konditioriet!
Jag fick skjuts hem och åt lite snabbt med Micke när han kom hem! Han skulle till Philip så jag ringde min 3e älskling för dagen , Johanna! Vi åkte till Secondhand och kikade innan det var dags att åka till Shell och fika! Jag har aldrig druckit så mycket te (förutom i Kina) på samma dag, så jag kommer inte att kunna sova nu på flera nätter! :P
Nu sitter jag framför tv:n så jag kommer väl sitta här tills jag börjar jobba 08.10 imorgon bitti! KRAM på er! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar