torsdag 18 mars 2010

Hemlisar!!!!

Äntligen så kan jag berätta mina hemlisar! I alla fall 2 av 3 och det är väl inte så illa va!? :)
Nr 1! Något som jag är väldigt glad och tacksam över är att jag har fått 100% tillsvidare jobb på ett Café som kommer öppna i mitten av maj (fick jag reda på idag)!!!! Äntligen så får jag byta branch! Jag har känt att det är dags! Eftersom jag är en social människa så vill jag att ni kommer och fikar! Berättar mer vart det ligger och namn när det börjar närma sig!
En annan sak är att min nya chef har startat ett till Café som öppnar redan imorgon, 19/3 i Falköping! Det ligger uppe i centrum och heter "Kaffekoppen"! (Ev. så ska jag få jobba där lite innan det andra cafét öppnar) Cafét är as läckert och har supertreblig personal ;)
Välkomna dit!

Min man bjöd mig på namnsdagsmiddag på Gondolino så här en dag innan och när vi kom hem så hamnade vi som vanligt framför datorn/tvn... Efter en stund så tröttnade jag på tvn och började rensa i mina notpärmar... (vilket behövdes) Rätt som det var så säger han! (Hemlis nr 2) -Jag har bokat flygbiljetter till London i sommar!!! Kan man älska sin man lite extra mkt vissa dagar??!! Jag tror nästan det ;)

Snart så sitter vi här inne i flygplanet igen och sneglar ut!!! LÄNGTAR!

Och besöker en av våra favorit matställen nämligen Gordon Ramseys "Maze Grill"!

Förutom den underbara klädaffären Primark :P Så är det här i Hyde Park som vi tillbringar mesta delen av våran "slapptid" i London!

London är en stad av lyx! Det är tur att man inte bor där jämt, för då skulle man inte njuta av allt som finns där!

Imorgon så blir det jobb på träningsskolan till 13.20 och sen måste jag upp och "hälsa på" i Cafét! :D Hoppas vi ses där!!!

2 kommentarer:

  1. Åh så underbart att åka till London!! Jag kanske kan få åka med som handbagage? Lovar att inte vara i vägen...

    SvaraRadera
  2. GRATTIS, både till jobb, namnsdag och nalkande Londonresa. KUL!

    SvaraRadera