måndag 28 februari 2011

Sur som ett svin!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ kärringar alltså!

Jag skulle gå in i en sybehörsaffär på ströget nu efter jobbet och få tag i rep till gardinerna i vårat datarum..Vi har ju väldigt stora fönster i våran lägenhet så jag var lite osäker på hur långa jag ville ha? Även om jag skulle ha något extra till någon kudde eller så..

-jag sa, jag kan ta 5-6 meter...

-Ska du ha kappan ända ner till golvet då eller?! (med snorkig röst)

-ne men jag vet inte hur jag ska göra med dem riktigt...

-det räcker med 4m sa hon och klippte av...

Jag skulle betala och sträcker fram mitt kort...

-Vi har faktiskt bara riktiga pengar i den här affären... (snorkig igen)

Jag åkte och tog ut pengar... och ska åter igen betala...

-jaha, du kommer med en 500 lapp du!!! (lite sur p.g.a växeln...)

Kom igen!!! Alltså, när jag jobbade på cafét så fick jag lära mig att man ska vara trevlig emot sina kunder, inte skrämma bort dem?! Jag kommer INTE sätta min fot där inne hos dem kärringen igen! Det är inte första gången som hon är otrevlig mot mig....

.

1 kommentar:

  1. åååhhhh jag vet vem du menar....jäkla tjurkärring

    SvaraRadera