tisdag 15 februari 2011

Rolig lista!

God kväll!
På rasten på jobbet så läste jag en rolig sak på en blogg som jag tänkte sno! Nämligen en rolig lista som jag ska försöka följa! Roligt va! Då startar jag med detta 1a mars!
  1. Presentera mig själv
  2. Min första kärlek
  3. Mina föräldrar
  4. Vad bjuder jag på för mat
  5. Vad är kärlek
  6. Om det här vore min sista dag
  7. Vänner
  8. Favoritsaker
  9. Min tro eller livsfilosofi
  10. Bloggfavoriter
  11. Mina syskon
  12. 10 saker som du inte visste om mig
  13. En vanlig dag hemma hos mig
  14. Dåliga vanor och laster
  15. Mina drömmar
  16. Första kyssen
  17. Barndomsminnen
  18. Ett pinsamt ögonblick
  19. Detta ångrar jag
  20. Mina förebilder
  21. Mina dåliga sidor
  22. Det här upprör mig
  23. Mitt hem
  24. Det här får mig att gråta
  25. Det här är jag bra på
  26. Mina rädslor
  27. Min favoritplats
  28. Saker jag saknar
  29. Det här ska jag bli när jag blir stor
  30. 10 dödsynder

Tror ni jag kan hålla mig till dessa eller kommer några att bytas ut?! Ni kanske vill skriva något som jag ska skriva om?!

2 kommentarer:

  1. Du kanske skriver om Micke under någon av punkterna i listan, men annars måste du ju skriva om honom också och om hur ni träffades osv. Jag har ju ingen riktig koll på detta! Inte stenkoll iaf. ;)

    SvaraRadera
  2. aaaa va roligt! Jag kan byta bort någon mot detta! Typ nr 9 eller ngt såndant! :D Tack för tipset Hanna :D

    SvaraRadera