torsdag 3 februari 2011

Brev från Kungen!

Hallå hallå!
Idag har jag varit på gudhems förskola och jobbat! Alltid lika mysigt att åka dit! Vi satt ett helt gäng inne i personalrummet samtidigt idag! Det är ganska segt när man sitter där själv faktiskt...
Mina fina arbetskompisar, Lena, Kerstin och Britt-Marie!
När jag kom hem och kikade i postlådan så hade jag fått brev från kungen!!!! Wiiehoo! (inte konstigt att det ryktas så mycket snusk om honom när han åker hem till varenda kotte! Haha)
Det var ju inte "calle" som hade skrivit men nästan... Det var Stina!! Hon skickade tillbaka boken som jag skrev till henne när jag var i Mumbai! Alltså jag skrev en sida varje kväll som dagbok till henne så kunde hon skriva tillbaka till mig sen!
Nu väntar jag bara på min andra dagbok som jag ska få tillbaka... (Hrm, LOLLO känn dig inte träffad!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar