söndag 27 februari 2011

Intensiv dag!

Hallå på er!
Denna dagen har varit väldigt intensiv! Vid 08.00 så var jag ju iväg med pepsi på morgonpromenad innan jag hamnade vid datorn! På facebook så började jag prata med en killkompis som inte jag har pratat med på flera år och det var så kul att höra ifrån honom igen!!! I slutet av samtalet så skrev han "nu så ska jag fixa frukost till min sambo", vilken gentleman tänkte jag, så jag kunde ju inte vara sämre jag!
Så jag satte igång att göra scones och te och knalla in till Micke så han också fick frukost på sängen!

Strax efter lunch så packade vi ihop Pepsis grejer för att åka iväg med henne till mamma och pappa eftersom vi båda jobbar imorgon!
Vi tog med skrivbordet hem! Vi vinkade till Pepsi och Hilma innan vi åkte givetvis! (Pepsi är våran hunds syster)
Väl hemma så har vi grejat i flera timmar nu i vårat nya datarum! Mitt i allting så stack jag iväg och hade pianolektion med Madicken och efter det så hämtade jag Micke för att sticka och handla!
Nu ikväll så ska jag sitta och gäsa vid datorn! Jag är helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar