söndag 13 februari 2011

Fortsättningen...

Jo när vi åkte hem ifrån Göteborg då ringer Ammelie! (till höger på bilden) Då är hon och gött gäng i Falköping och kollade på vollybollen! Vi bestämde att jag skulle skynda mig hem för att hinna hälsa på dem innan de for vidare!

Ammelie,Arvid,Albin,Emil och Stina! Och Emanuel kom med på nästa fotot!
Väl hemma så började min man och jag med kvällsmaten! Då hör Cissi av sig på F-b och kollade vad vi skulle ha för oss ikväll! Jag tyckte att hon och Martin kunde komma hit och kolla på melodiefestivalen! Och visst blev det så!

Det var ett härligt dygn med en väldigt blandning på folk och det är härligt tycker jag!

Idag är det söndag! Det jag har bestämt att jag ska göra idag är att träna och att ha pianolektion! Resten av dagen är ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar