tisdag 15 februari 2011

Mickes överaskning!

Alla hjärtans dag!

Igår eftermiddag så fortsatte vi att greja lite här hemma, vi köpte bla. oss ett skrivbord på secondhand som vi ska fixa till!

Sedan blev det ju äntligen kväll! Som jag har väntat! Jag hade sagt till Micke att jag skulle laga mat till honom ikväll men klockan 18.35 så sa jag till honom att skynda sig att byta om och fixa til sig! Jag drog med honom på en promenad och vi hamnade tillslut på Gondolino! Där Lina,Johan och Hanna,Dano mötte upp! Vilken härlig tjejkupp!

Denna bilden är enbart för dig Lina, hon klagade över att jag var med för lite på kort i bloggen?!



Jag och Johan!

Dano och Hanna!

Lina och Micke!

Vad glada alla ser ut! Haha, men det var mycket trevligt! Kul att det blev av tycker jag!

Nepp, nu ska jag slänga i mig lite frukost och åka till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar