söndag 20 februari 2011

Maskeradsminnen!

Godkväll!
Idag har jag och Micke varit ute i Tunhem och mor&far och grejat med skrivbordet! Det kommer nog att bli bra när det väl är klart!
Nu i eftermiddag så har jag sorterat bland ett 100tals skivor som låg i en låda med allt från bilder,musik och filmer... Jag hittade en MASSA gamla foton så nu får mina vänner se upp! Haha!
Första bildbomen kommer ifrån ett nyår för några år sedan då vi var på en maskerad i Herrljunga! Det var så roligt för alla gick in för att klä ut sig till 100%!
Jag och Stina fixar klart våra kläder...
Obelix & Asterix! (Jag vann utklädnanden på maskeraden!!!!!)
Själklart så var det en prins och prinsessa med! Lollo och Robban!
Här har ni Jakob! Ser ni vem han ska vara?
Amelies utklädnad röstade jag helt klart på!



Solrosen Tomas! Det stog mellan mig och honom på prispallen!
Söta Pippi!
Reaggy killen var jättehäftig oxå! Jag träffade honom någon vecka senare (orginalet) och då kände inte jag igen honom! Haha!
Man kanske skulle ha en maskerad snart?! Haha, gillar ni att klä ut er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar