fredag 4 februari 2011

Igår så gick jag på Box med Åsa som tränare! Det brukar vara jätteroligt men igår så fick jag se att det var en kille som skulle vara med som brukar slåss som en galning... Jag hade ångest innan vi började ifall jag skulle få "slåss" med honom! Givetvis fick jag det! Det slutade med att sista sparken innan det var över så sparkar han svinhårt och jag känner i högerarmen´+ ring/lillfingret attdet gjorde ont.... Rackans... Fingrarna skakde som att de hade fått sett ett spöke! Haha, att sedan gå på afrodans direkt efter var ingen höjdare för det gick åt skogen... Antagligen så spände jag mig för att inte få mera ont i armen och var ofokuserad.. Jaja, det får la bli styrketräning nu i helgen i stället för pass... Och skippa armträning då givetvis!
(Så synd om mig är det inte, men jag kan ju alltid låtsas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar