lördag 26 februari 2011

kramp i 20 min!

Idag så har vi haft en härlig lördag! Pepsi väckte oss 07.20 och ville ut och rastas... Hje då sovmorgon! Jag kunde ju givetvis inte somna om utan medans de är ute så går jag ner och börja tvätta!
Efter en bra stund med tvätten så stack vi och tränade... Idag så sprang jag på crosstrainen och var i gymmet och såg allmän cool ut! (NOT)

Efter gymmet så var vi ju bara tvungen att se hur Christins lilla bebis såg ut "Andy"!
Så söt, 5 månader gammal!
Å vad mysig han var!
Pepsi var ju också tvungen att få hälsa!
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och började göra pajdeg! När degen är i mixen så får jag plötsligt en kanonkramp i magen! (Var inne för ca ett år sedan på KSS för samma smärta, då det var någon muskelkramp eller något sådant som var besväret!) Krampen hållde på i ca 20 min innan den släppte! Så nu mår jag helt bra igen!
Nu ska jag göra iordning mig det sista inför en tjejmyskväll med Hanna och Melinda! Det ska bli kanon roligt! (Pajen ska med till myskvällen givetvis!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar