tisdag 22 februari 2011

Pappa kör mig till dagis!

Idag så kändes det som att jag var 3-4 år igen och blev skjutsad till förskolan av pappa! Jag sov hos pappa och mamma inatt och det var så mysigt!
Med en väldigt stor risk om att jag kommer bli "retad" av anledningen, så skriver jag varför jag sov där i alla fall...
Jo, för ett tag sen när det var många minusgrader ute så låg det ett IStäcke runt hela min bil... Det gjorde att när jag skulle öppna bilen på förarsidan så fick jag hela handtaget i handen och när jag skulle låsa upp passagerarsidan i förrgår så och bryter jag på ngt sätt av nyckeln i låset!!! ÅÅÅÅÅ!!! Så jag kom ju inte in i bilen tillslut! Dessutom så hade jag ju bara en nyckel! Pappa kom igår och fixa ut biten som satt kvar i låset men när vi skulle fixa en ny nyckel så hade låsaffären stängt fast vi kom ca 15 minuter innan stängningsdags!!!
Micke börjar sent idag men eftersom pappa ändå började en halvtimme efter mig så var han snäll och körde mig till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar