lördag 5 februari 2011

Musikhörnan!

Hallå hallå!
Har umgåtts med mitt piano nu en stund och försöker att traggla noter... Det är något i min lilla hjärna som inte kan lära sig det tror jag?! Haha, jag kommer ju igenom låten men det går i 30 km/h...
Ska försöka ta mig i kragen och spela lite fiol här hemma! Jag spelade mkt när jag var liten men mina föräldrar tyckte jag kunde byta instrument! Haha, undrar varför!! haha!
Mickes gitarr som han har jammat sönder stränger på...Måste fixa nya...
Här har vi två godingar! Dessa är jag oxå sugen på att faktiskt börja använda... Och inte bara titta på dem...
Denna är populär på fester! Micke har börjat hata det ljudet, undrar varför?!
Man kanske skulle ha en liten trubadur kväll här hemma någon gång, så är det någon av er som kan spela något av de förutom piano så kan ni ju säga till! haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar